Barn og ungdom

Vi vil se barn og ungdom i vårt nærområde bli gjort til etterfølgere av Jesus Kristus!

Vårt arbeid

Just UNG

Med ungdomsarbeidet ønsker vi å skape et godt og trygt miljø for ungdommene i bydelen. Her er det høyt under taket, godt påfyll, sosialt og åpen kiosk.

Just UNG møtes annenhver fredag (oddetallsuker), kl. 19:00 – 22:00 i Sal 3 (Over Coop Extra på Fagerholt) på kontorlokalene våre. Her har vi fellesskap og har det gøy sammen. Alt med Jesus i sentrum.

Mer info finner du på Instagram.

Barnekirka

Det er barnekirke for barn på hver gudstjeneste! Barna er med på gudstjenesten de første 15 minuttene. Her vil vi ha barna i fokus.

Vi deler inn barna i tre grupper: 3 til 5 år, 6 til 8 år og 9 til 12 år. Her er det lek, andakt og masse moro.

Konfirmant  2023/24

I Justnes Misjonskirke vil vi at konfirmantene skal bli kjent med en evig Gud som holder gjennom alle livets utfordringer og gleder. Vi vil legge til rette for at ungdommene kan bygge gode relasjoner og vennskap.

Annenhver onsdag (oddetallsuker) kl. 13:45 – 15:15 møtes vi til konfirmantundervisning. Her er det lek, undervisning, turer, mat og god stemning.

Opplegget koster 2500kr. Beløpet dekker snacks på hver konfirmantsamling, aktiviteter og undervisningsmateriale, bibel, kontingent for medlemskap i Misjonskirken UNG og tur til Vegårtun i oktober. Teamtur til Danmark kommer i tillegg.

Meld deg på her som konfirmant her!

Tweens

Tweens er et tilbud for 5.-7. klassinger, der vi gjør mye gøy, har andakt og spiser kveldsmat sammen, onsdag er i oddetallsuker, fra kl 19:00-20:30. Tweens arrangeres på Havlimyra skole.

Ledere på Tweens er Paul Johannessen, Øyvind Buestad, Aud Marie Granseth, Elin Ropstad, Eivinn Meling og Christoffer Ringsvold Jensen​. Følg med på kalenderen for informasjon om hver enkelt Tweens-samling.

Hvis du har spørsmål send gjerne mail til: oyvind@buestad.net

Vi har også egen samling for Tweens under gudstjenestene søndag formiddag kl. 11:00.

Lurer du på noe?

Rebecca Aanonsen