Gudstjeneste

Velkommen til en engasjerende samling for hele familien!

Hjertelig velkommen!

Justnes misjonskirke har gudstjenester på Havlimyra skole tre av fire søndager kl. 11.00. Vi ønsker at alle skal føle seg velkommen på våre gudstjenester, og legger bevisst opp til en uformell og avslappet stil for hele familien.

På formiddagsgudstjeneste starter vi vanligvis med en samling som er felles for alle. Deretter går barna til Barnekirka eller Tweens, mens de voksne fortsetter med sang, tale og annet program. Vi har en egen rad lengst bak i salen for ungdommen, med gratis brus til de som går på ungdomsskolen og VgS.

Etter gudstjenesten er det alltid kirkekaffe med noe å bite i for alle og enhver! Det er en god anledning til å bli bedre kjent andre, både for barn og voksne.

Et par søndager i halvåret har vi «Alle sammen-gudstjeneste». Da samles hele menigheten for å feire hele gudstjenesten sammen, alle generasjoner. Alle sammen-gudstjenesten er artige og lærerike for både store og små!

Vi er veldig glade for å se at det kommer stadig flere nye på våre samlinger. Ta gjerne turen innom for å se om dette kan være et sted der du kan trives!

Kontaktinfo

post@justnesmisjonskirke.no